ponedeljek, 18. junij 2007

TASK 2

Danes smo se zbudil v lepo sončno jutro, le čudni spihani oblaki si nakazovali močan veter v višinah. V pol ure se je tudi to spremenilo in postalo je oblačno.
Zdaj smo že vajeni, da vsako jutro cincamo ali bomo morali iti na štart, ampak do zdaj smo še vedno šli in tudi danes je bilo tako.
Z avtobusom nas popeljejo na zgornji štart. Po vseh pravilih bi zaradi mojega včerajšnjega mesta (75.), bi moral danes ostati na spodnjem štartu kjer so omejeni do 75 mesta. Nisem hotel ostati med živčnimi piloti, zato sem se raje pridružil našim ostalim na vrhu. Zaenkrat še ni bilo problema, hehe.
Dan ni zgledal prav nič prida, vse se basalo z oblaki le tu pa tam nas je za par minutk ogrelo sonce. V prijetni družbi smo pod zmaji kramljali do briefinga, kjer so nam nastavili 78 km dolg task po dolini Greifenburga.
Dan se je kot še vsak do zdaj popravil in spet se je letelo pod oblaki. Na briefingu so organizatorji povedal, da se bo letenje v oblakih kaznovalo na podlagi prijave drugega pilota ter posledično tracka pilota, kateri je bil v prekršku. Mislite, da je kaj pomagalo?
Vozil smo se ven in noter ter čakali na odprt cilinder. Trudil sem se držati višino do momenta, ko bi se odprl cilinder. Malo sem zaj…. In se zapodil s prvim možnim časom nižje za ostalimi. Prva točka nam je skoraj vsem povzročila malo težav meni pa sploh saj sem s pridobivanjem višine imel kar nekaj težav. Ne vem kaj je s tem GPS-om, pred točko je izgubil signal, tako da nisem vedel ali sem že v točki ali ne. Ko se je končno spravil k sebi sem bil že debelih 100m v cilindru točke in hitro obrnil nazaj. Nazaj po dolini smo spet pod vsakim oblakom navijal in preskakovali dolinice, ki se zajedajo v pogorje Greifenburga. Pred drugo točko sem srečal Alana in Matjaža in smo skoraj skupaj obrnili drugo točko.
Tukaj pa nas je pričakala odločitev. Pred nami je bila tretja točka, ki je bila čez 5 km čez dolino. Večina jih je po obratni točki nadaljevala po grebenu na drugi strani doline, jaz pa sem se vrnil na pobočje z veliko izgubljene višine. Doktoriral sem na grebenu nad kampom in se skoraj predan pogojem odpravil nabirat kilometre proti 4 točki. Peljem nizko po grebenu pod mano pa najboljši že dirkajo proti cilju. Vlečem in vlečem nakar mi variometer spet lepo zatuli in v močno turbulentnem stebru navijem do baze. Želja po doseženi točki se je sprevrgla v željo po cilju. GPS mi je kazal, da bom v cilju z 250 m višine nad pristankom a z 20 km pred sabo temu ni verjeti. Peljem se čez dolino kjer visoko na grebeni na drugi strano oplazim zadnjo točko in se sicer negotovo odpravim proti cilju. 15 km zgleda nepremagljivih in že gledam kje bi lahko še kaj pobral. Vse se je pokrilo in ostane mi le še GPS, ki mi še vedno kaže možnost doleta. Zmaja zategnem kot še nikoli, vse začne šumeti nakar se dobesedno zaletim v močan steber. Hitro popustim VG in zavrtim. Nabiram 3 kroge v močnem stebru in se odpravim naprej proti cilju z večjim zaupanjem v mojo višino. Zmaja spet zategnem do konca, da že roke bolijo. Premetava me čez celo dolino kot bi se vozil v kakem vlaku smrti, ampak želja po cilju je prevelika. Zmaja ne popuščam in se tako približam Greifenburgu. Ko sem bil siguren, da bom dosegel cilj ga nabijem do konca in GPS veselo pokaže 120 km na uro. Vsak dan več, haha. Spet je pristanek in kamp pod mano in veselje je še večje kot včeraj saj sem se moral za vse skupaj veliko bolj potruditi.
Končal sem na 72 mestu, Gričar je bil 12, Kejžar Peter ter Franc Peternel pa nekje nad 40 mestom. Za mano je v cilj priletel še Alan ter Matjaž. Radovan, Andrej in Iztok pa so pristali pred ciljem.
Če se bom obdržal v prvi polovici tekmovalcev bo to zame velik dosežek.
Po letenju smo si privoščili kopanje v tukajšnjem jezeru po kopanju pa obilno večerjo, za katero so poskrbele naše team leader-ce. Hehe. Andrej Mravlje pa je vse lepo spekel.
Ekipno smo Slovenci postavili dve ekipi in po včerajšni tekmi je bila ekipa v kateri sem na 6 mestu.
Še eni pivo potem pa spat. Jutri je nov dan.

Lep pozdrav

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

TASK 2

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

PRED ŠTARTOM

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ŠTART

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ALAN

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ODDAJA TRACKOV

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

UŽITEK

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

IN OSVEŽITEV

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

:)))))

3 komentarji:

urska pravi ...

Hey!!
Ful doro, cestitam!Držim pesti in vem, da ti bo uspelo, kar si zares zelis!!Ti Nena ga pa masiri, d bo se boljsi!Upam, d boste mel tud sreco z vremenom,ce ste ze sli kaj dalec. Lep pozdrav tud vsem ostalim, pridni bodte pa ful ful ful uzivite.
Na zdravje z laškim v roki!!!

Simch pravi ...

Kr z glavo naprej pa po gasu kolkr le gre! Srečno! Simch

Unknown pravi ...

wejla....lep pozdrav gor v Greif..blabla.....tud z moje strani...bravo Matjaž...kar tako naprej, držim pesti...Nena ti pa tud igraš pomembno vlogo na tem prvenstvu, da je Matjaž vsak dan čim bolj sproščen ane :) tko da uživajta kar se da in prejmita pozdravčke z obal. papa