sobota, 23. junij 2007

Sklepne misli

Po dveh urah in pol mirne vožnje sem prispel domov. Zadnji dan so nam odpovedal čeprav smo bili na štartu. Baze so bile prenizkoin tako smo tudi zaključili pred-evropsko prvenstvo.
Nad samim tekmovanjem sem bil navdušen. Kvaliteta letenje je tukaj v čisto drugih dimenzijah. Letenje s takimi mački kot so na takem tekmovanju je res nekaj neverjetnega. Ker vsak dan letiš z zmajem ti ta sčasoma zleze pod ko
o in vsak dan se le boljše počutiš na njem. Priporočam vsem, tako zmajarjem kot padalcem ta okus tekme. Danes se še odpočijem jutri popoldan pa z Alanom spte potujeva, tokrat proti jugu na Hrvaško. V Buzetu se bo odvijalo odprto hrvaško prvenstvo. Kar lepo število pilotov z evropskega potuje proti Hrvaški, da se otrese vse vlage. Da posušimo vse gobe, ki so se skorajda že zarasle na nas :)) Šotoru bo tudi prijalo malo bolj suho vreme, vsaj upam da bo.
S Hrvaške se verjetno ne bom javjal saj mašina ne gre z mano. Če pa bo možnost se že potrudim, da napišem še kaj.
Oprostite mi, če sem vas mučil z mojim slovničnim neznanjem in se vam hkrati zahvaljujem za branje.

No pa še končni rezultati.

1. BONDARCHUK OLEG (UKR)

2. GRIČAR PRIMOŽ (SLO)

3. OLSSON ANDREAS (SWE)

OSTALI NAŠI

24. PETERNEL FRANC

71. ČATER MATJAŽ

72. KEJŽAR PETER

78. JARC IZTOK

80. SATTLER ALAN

88. KLEMENČIČ MATJAŽ

123. BAVDEK RADOVAN

129. MRAVLJE ANDREJ

Ekipa SVN1 je dosegla 7. mesto.
- Peternel Franc
- Gričar Primož
- Kejžar Peter
- Klemenčič Matjaž
- Čater Matjaž

Ekipa SVN2 je dosela 21 mesto
- Jarc Iztok
- Sattler Alan
- Bavdek Radovan
- Mravlje Andrej

Lep pozdrav

Ni komentarjev: