sreda, 15. avgust 2007

Task 5

Vremenska napoved je zelo dobra, disciplina 285 km v eno smer. To je najdaljsa disciplina kdarkoli postavljena na svetovnih prvenstvih.

Ze takoj po slepu sem imel 4 metrski steber. Oblaki v vse smeri. Po odprtju starta mi je spet uspel manever brezsmiselnega unicevanja visine, tako da me je glavna grupa spet preletela in izbrala ruto precej severno od linije. Sam sem se odlocil za direktno. Po nekaj 10 kilometrih sem koncno ujel Johnnyja in Michija, tudi Nene Rotor je bil z njima. Kasneje smo se pridruzili Mariu Alonziju in od takrat leteli skupaj do konca. Zakljucni dolet je bil zelo napet, spet 25 km hitrega letenja in izbiranja najboljse spure. V cilj ,ki je bil na visini 1300m, smo prileteli izredno tesno, odlocale so sekunde. Race je odlocil tako: Mario Alonzi, Choiech, Gricar, Durand. Glavna grupa je sledila cez 10 minut, celo pot jih nismo videli.

Termika dneva: povprecno dviganje 6m/s, visina 3450m.



Danes je dan pocitka, jutri gremo naprej.



Lep pozdrav,

Primož Gričar

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ni komentarjev: